lördag.

Vaknade ca halv tolv. Gick ner och åt lunch, och blåbär/hallon-paj med vaniljvisp. Gott var det, men kanske inte så nyttigt men. Skrev tidigare att jag skulle vilja att jag skrev mer personligt, men det är bara det att jag tycker att det känns lite skumt att berätta en massa & så kan alla läsa det. Menmen, anyways.. Alltså jag är så shoppingsugen så det inte är sant. Skulle vilja köpa en klänning (alltså en vardagsklänning, som man kan ha på skolan eller något), linnen & t-shirtar från gina, en skinnjacka & tygskor.. Men, det som är att min plånbok inte är överfull med cash. Idah måste jag börja fila på min artikel. Men jag tycker att det är svårt att skriva artiklar. Iaf, så blir det här mest en slöardag eftersom att vädret inte gör att man blir så superpigg. Grått/vitt & snöigt ute..

[15.41] - uppdatering.

Herbal Essences, luktar sjukt gott. Det är förövrigt ett schampo. Älskar doften nyponros, håret luktar ju svingott. Detta var en parantes, som jag bara var tvungen att skriva.. Har börjat lite smått på min artikel, så då slipper jag ångesten attt jag inte har börjat alls. Haha :) . Sitter och ser på nån film på tv, rätt underhållande faktiskt..

Nu är det 'the hills', som jag har fastnat för. Har sett ett antal avsnitt tidigare av serien, men det var rätt länge sen. Det är jäkligt lätt att man blir beroende av serier, eller jag blir lätt beroende. Serien är iaf bra, men det blir alltid att jag missar den när det är på vardagarna. Kommer alltid på det försent. Inser att detta är ett fullkomligt onödigt att skriva om, men whatever :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0