onsdag.

Jag skulle vilja flytta till göteborg, eller bo där ett tag sen när man bli äldre. Så mysig stad. Men problemet är ju att skaffa boende och jobb.. Men det var bara en dröm. Det som är bra med att jobba som sjuksköterska (som jag har planerat att utbilda mig till) är att det finns jobb i varje stad, eftersom att det finns sjukhus överallt.. Men det var bara en parantes.
Har haft en halvdag idag, började 08.40 och slutade 12.00. Vi fick sluta tidigt idag eftersom att lärarna skulle på något. Men skönt för oss iaf.. Nu sitter jag här och slöar. Lyssnar på musik och tar det lugnt.. Gym ikv, samt tv - top model 9 :)

Uppdatering:

Kom nyss hem från gymmet. Hade huvudvärk större delen av gympasset men det gick tack och lov över i bastun :) . Tur det, hatar att ha ont i huvudet men vem gör inte det? . Gaah, längtar till en 14:onde då one tree hill börjar igen. Chad michael murray och James Lafferty är heta. Ögongodis! Ikv blir det att plugga lite spanska & se på tv.. Och förresten de två nationella proven i engelska jag har på fredag ser jag inte fram emot. Usch..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0