onsdag.

Tänkte slänga in ett blogginlägg, innan Top model. Skoldagen var lång, fylld med en massa lektioner och less var jag. När man kom hem så åt man lite, såg 'The hills', och for till gymmet. Passet gick faktiskt riktigt bra, så det var positivt. En annan positiv grej med dagen är att jag har inga läxor. Inte ens spanska, för ovanlighetens skull! Så skönt.. Ska mysa framför Top model, sitta här & sova.

uppdatering:

Glömde att nämna att jag ramlade i trappen utanför skolan när jag skulle gå till gympan. För det var sjukt halt, så slog mitt smalben & baksida lår. Ajaj, säger jag bara. Fick ännu ett blåmärke på min kropp. Är klantig, ja.. Imorgon väntar ännu en skoldag, slutar 13.40 så det är ju bra ;) . Måste börja plugga Biologi, för vi har prov nästa fredag och vill lyckas prestera ett bra betyg. Ska verkligen försöka få till bra betyg, nu de sista veckorna. Även om jag erkänner att jag känner mig lite smått less för tillfället, men det gäller att bita ihop.. Hur som helst, så ska jag borsta gaddarna, läsa nån blogg & slänga mig i sängen för att somna.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0