tisdag.

Bloggen har varit nere så har inte kunnat skriva. Men iaf, så började skolan igår. Var rätt sliten och trött eftersom att jag bara sov ca 3-4 timmar den natten, och fick dessutom ont i magen/huvudet..
Idag har väl skoldagen varit helt okej, hade varken någon NO eller matte. SLutade ca 13.40 och for med mamma och handlade. När man kom hem så satte man sig här. Ska väl kika runt lite innan man ser på tv.

uppdatering:

Jag är inte social just nu, är mest trött och less. Och kanske lite smått irriterad. Funderar starkt på att duscha, läsa min läxa i 2 min sedan gå i sängen och sova. Det skulle behövas. Usch, är det rätta ordet just nu. Orkar inte förklara någonting alls.

jaja, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0