torsdag.

Jag hade tänkt att ägna min eftermiddag åt tv:en och datorn. Ska se på Gilmore girls strax, sen lite mat, top model, the hills x2 och lite annat. Har inga läxor till imorgon, och det tänker jag fira. Hade förövrigt en väldigt konstig vikarie på spanskan idag, hon hette blanca och kom från mexico. Hon malde på om en massa på spanska, som ingen fattade nånting av. Usch, nog uppskattar jag min ordinarie lärare nu. Haha. Iaf, så ska jag krypa ner i soffan och se på tv nu.

uppdatering:

Det är någon vänlig själ, som har lagt upp avsnitt av Top model säsong 10 på youtube. Det förgyllde min kväll. Underbart! Imorgon är det fredag och helg, så skönt ;) , veckan har gått svinfort för det känns som att det var typ igår det var fredag.. Iaf, så ska jag fortsätta att se på top model sen dusch.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0