12:e augusti, 23.45

I brist på rubrik. Har kommit igång med lite träning nu den senaste tiden. Har tränat varje dag nu ett tag. Det är vardagsmotion helt enkelt. Kör iaf alltid styrketräning varannan dag. Eller försöker, om jag inte har ork eller lust nån dag så är det inte hela världen. Och så den dagen då det inte är gym så tar jag en halvmil lång powerwalk.. har iaf kört styrketräningen varannan dag ett bra tag förutom med något enstaka undantag. Och promenaden har jag börjat med för ett tag sen.. Är annars rätt så lat, som tex att orka ut och springa. Men powerwalk är lättare att ta sig ut på, alltid nånting..

Har klickat in mig på blondinbellas blogg då och då och hennes kille har tydligen startat en blogg, och genom att hon har länkat till den och skrivit om en så är han uppe på topplistan av sveriges mest lästa bloggar. Tycker egentligen att det är mer rättvist att 'vanliga' bloggar ska få någon chans. Men, man tycker ju olika..

Skulle gärna vilja veta hur man fixar designen på bloggen. Varför har dom gjort det hela så svårt? Och det är säkert många andra som inte heller vet hur man ska trixa med dom dära koderna..
Hur som helst så ska jag sitta här ett tag till och sen sängen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0