17.35

Ska strax sätta igång ett avsnitt av One tree hill. Är inne på det 19:onde avsnittet av 22. Sen får man väl leta fram boxen med säsong 2. Har den första säsongen nerladdad, box med den andra, nerladdad den tredje, fjärde & femte..
Ikväll kommer pappa & bror hem från domarkurs. Har inte träffat dom på hela helgen så det blir väl trevligt. Då får jag försöka få bror att hjälpa mig med min header.. Får väl den senaste uppe på tisdag. Hoppas jag.

Eftersom att blondinbella är NRJ's OS-reporter kan jag väl vara bloggens OS-reporter.. I tennisen (singel) blev det Spanskt guld - Nadal vann mot Gonzalez. Susanna Kallur tog sig vidare i kvalen (springer imorgon), Törnblad rev ut sig. Efter att den Jamaicanska Bolt fick guld på 100 m, blev det även Jamaicanskt guld & två silver (eftersom att det gick inte att skilja dem åt) på 100 m. Stefan Holm gick vidare på kvalen. Och sen har inga andra namn fastat på minnet. Är mest intresserad av svenskarna.. Det blir intressant att se imorgon Susanna Kallur. Om jag nu hinner hem från Luleå till 13.48.
Imorgon: min födelsedag såklart. Fara till Luleå på shoppingtur, äta thaimat till lunch, beställa klippning. Sen hoppas man hinna hem till 13.48 då Kallur springer semifinal.. Vad händer mer? Ja, äta tårta & öppna pressenter.

Här är också ännu ett musiktips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0