beslutsångest.

Har lite svårt att bestämma vilken färg jag ska ha på bloggen men får testa lite olika.. Nu är den lite hallonrosa-aktig.. Vill inte ha för stark färg för då är det bara jobbigt att läsa men får som sagt testa lite. Får se mer imorgon för nu ska jag borsta tänderna och gå mit sängen för att läsa min nys VR. Alltid trevligt med en ny tidning, med ett nytt korsord att lösa.. Är förövrigt väldigt less på mitt hår & frisyr så det blir mest troligt att klippa sig på måndag och eftersom att det är drop-in så kan man ju ändra sig utan att behöva avbeställa.. Det blir nog en längre page, alltså till axlarna.. Eftersom att håret mest känns tjockt & lockigt just nu efter att ha tvättat det så blir det skönt med klippning.. Aja, hur som helst så ska jag läsa lite nu.

puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0