dagens slut.

Dagen lider mot sitt slut och jag kan konstatera att detta har varit en av de bättre födelesedagarna. Älskar mina presenter och tror att de kommer att tillkomma i samligen av vardagssmycken. Har detta på mig varje dag; 3 par örhängen, halsband med hjärthänge och tre par armband (därav mitt nya).. Det kommer att bli roligt imorgon att klippa av allt slitet hår samt få en ny style och frisyr. Kommer att klippa en hel del på längden, men tror att det blir nice. Men man får ju se. Hur som helst så blir det inte någon sen natt för min del för ska försöka vända tillbaka dygnet. Även om det kanske inte är nån idé efersom att man ändå kommer att sova superlite natten innan skolan.. Har faktiskt ingen ångest (asså inte ångest på allvar men) utan känner att det här kommer att bli bra. Det är klart att man lär känna nytt folk. Rätt skönt också att börja en helt ny klass. Aja, ska läsa bloggar & återgå till mitt älskade One tree hill (inte för att vara för tjatig).
Ha det bäst kära läsare, ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0