fredag!

Kom just hem från en halvmil lång promenad med mami, alltid trevligt! :) Är lite öm i benen delvis från promenaden men mest från utfallsträningen igår på gymmet. Det har ömmat hela dagen och jag tror att det kommer att bli värre imorgon eftersom att det alltid brukar ta två dagar.. Anyways så hoppar jag nog snart in i duschen snart och tar på mig riktigt mysiga kläder. Annars så blir det nog en rätt så tidig kväll. Får tvinga mig i säng vid halv tolv. Försöker att vända tillbaka mitt dygn så man går och sover vid tolv (senast halv ett) och stiger upp 10-11 :) , prima! På tal om ingenting så längtar jag enormt mkt till september för då börjar ju alla serier igen samt att man får bära det nya höstmodet med varmare kläder, mörkare färger osv osv. Alltid trevligt för på et sätt ät hösten allt bra mysig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0