tisdag.

Vaknade 10.00, tog en dusch och höll på att somna i varmvattnet. Men det är ändå skönt att duscha på morgonen.. Gjorde lunch efter det, - chicken bits & ris. Mums var det. Såg på OS, satt vid datorn innan jag for iväg till frissan för att klippa av barret. Det blev en page för min del. Den slutar just ovanför axlarna, och även om det känns ovant, så är jag ändå rätt nöjd. Får fixa in ett foto nån dag.. Var även och gymmade vid halv sex. Proppfullt gym vid sex men sen tunnade det ut. Det gick inte riktigt super, men körde igenom kroppen iaf.. Det har kommit en hel del ändringar på bloggen. En header, ny stilmall, nya färger osv osv.. Nu är det bara småsaker som måste fixas. Alltså måste ändra färgen på länkar, men hittar inte var man ändrar.. Är iaf nöjd med bloggen i det stora hela, speciellt min header. Aja,
ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0