torsdag

Började skolan 09.50 idag så befann mig där vid nio eftersom att det var det enda senare alternativet för transport. Hur som helst så satte jag mig i biblioteket och gjorde matte & läste lite ut medicinsk grundkurs.. Matten verkar inte allt för tråkig och svårt. Eller iaf inte denna del som jag håller på med.. Hade iaf engelska som första lektion och där avslutade jag min diagnos och påbörjade ett brev om mig själv.. Där efter hade jag två vård & omsorg lektioner och slutade två. Hann inte med bussen så gick ner till stan. Besökte Chili, men hittade nada. Gick sen runt lite grann i olika affärer men inget annat blev köpt än en tidning som jag sen satte mig och läste i biblioteket (ej skolans).. Oj, inser att detta blir lite av en skolblogg. Men skitsamma, det är ju det jag gör på veckan.. Ja, har inget mer att tillägga.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0