00.37 - serienörd.

Jag hoppar från serier till serier, har ni nog märkt. Först blev jag beroende (alltså sträcksåg, inte då jag blev beroende av serier från början.) av Top model, och det såg jag i många timmar (tur att vi varken hade läxor eller prov, för hade då failat då jag spenderade min tid framför datorn.), sen övergick jag till Gossip girl, vilket jag såg färdigt för nån dag sen, eller det är inte färdigt utan blev sugen på en annan serie och det var ju såklart Grey's anatomy, - måste ju fortsätta att hålla koll på alla medicinska namn under lovet. Man kan ju inte tappa hjärnan helt barta för att det är lov, daah.

Ni märker nog också att jag är rätt trött utan att det har visats sig i gäspningar, men de kommer nog snart. Jyrar när jag är på snudd till att behöva vara sängliggande & i drömmarnas värld..

Nä, överväger ett till avsnitt av Grey's anatomy innan jag nassar i min splitternya mysdress/pjamas.. Sitter förövrigt i min mysdress med tillhörande tofflor som jag visade upp i.. förra inlägget? Aja, morgondagen kommer att bestå av att slöa på hög nivå & sen gym och eventuellt en promenad.

Puss & godnatt till er som inte är nattugglor som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0