02.26 - snart läggdags.

Ska strax dra mig mot sängen för att sova men först -

Bloggen har inte varit åtkomlig (är det ett ord ens?) i ett par timmar därav den dåliga updaten.. Har kollar på en massa Twilight-klipp, eller mest Robert Pattinson relaterat och nu är jag mest less. Även om jag tycker att han är dösnygg och älskar Twilight. Behövde bara ta en liten paus, från läsandet också.. Kan göra mig själv less på filmer, böcker, skådespelare för att jag researchar & kollar på för många youtube-klipp. Jag är konstig, jag vet :). Men imorgon har jag Twilight-abstinens igen & då lär jag läsa lite till i väntan på de andra böckerna..

Nyårsafton idag ju, eller imorgon, eller ja när jag vaknar :)

Är rätt trött och slut just nu, vilket är ett resultat av att somna vid fyratiden flera nätter irad. Det är inte bra alls. Detta kräver en ändring.

Nu ska jag gå och sova :)



Detta skrevs som sagt 02.26, men eftersom att bloggen tjorvade så blev det inte uppdaterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0