11.25 - vaknade nyss.

Gick och la mig vid halvtolv-tiden och efter att ha läst lite så tog det ett tag innan jag somnade.. Vaknade för ett tag sen, eller ja, vaknade inte riktigt av mig själv, utan mer av ett - IDA! Mat.. Men det var nog bra ändå, för inte kan man väl sova bort halva dagen? Eller jo, det kan man faktiskt.. Hur som helst, så åt jag nyss en portion med blodpudding. Det låter suuperäckligt, men när den är lite hårdstekt med diverse tillbehör så funkar den faktiskt. Enligt mig, iaf..

Sitter här och lyssnar på halvgamla Snow patrol låtar, som är riktigt bra faktisk. Det blir mkt Grey's anatomy låtar just nu och en låt som också är rätt bra är 'The delgados - I fought the angels'.. Är riktigt sugen på Grey's idag, - kanske blir det att se nån säsong. Men frågan är ju vilken! Om det är någon som är ett Grey's-fan som mig, så skulle jag bli glad om ni skulle kommentera vilken som är eran favoritsäsong :). Kanske man ser

Hur som helst, så ska jag iaf kika på Gossip girl just nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0