12.47 - måndag.

2 dagar kvar till julafton, - längtar väldigt mkt!

Vaknade vid halv tolv idag, - när jag slog upp ögonen så kände jag doften av nybakat bröd. Inte helt dumt sätt att vakna på? Hur som helst, så har jag även sett lite grann på Gossip girl - den första säsongen. Chuck & Blair, vilken personkemi säger jag bara. Dom ska vara tillsamman för de hör ihop. Tidigare tyckte jag verkligen inte att de skulle vara tillsammans & att Chuck inte var snygg alls. Men jag har ändrat mig, - de ska vara tillsammans & Chuck är faktiskt lite snygg.

uppdatering: städade nyss :), igår skurade jag nedervåningen & idag övervåningen. Tänkte baka lite pepparkakor snart, men först Gossip girl.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0