13.47 - måndag?

Det är tydligen måndag idag, men var tvungen att kolla att det stämde. Har ingen större koll på dagarna, då det är lov..

Igår såg jag ju som sagt Twilight och den var riktigt bra, men boken var som sagt ännu bättre. Efter filmen så var jag tvungen att läsa ut boken då jag bara hade slutet kvar, - eller ca 100 sidor. Blev klar vid halv 4, och kan ännu inte fatta hur bra boken egentligen var. Helt otroligt, underbart bra :). Kunde knappt somna efteråt eftersom att jag bara tänkte på Edward och Bella & slutet som inte var 'the end' - utan mer 'fortsättning följer'. Gillar egentligen inte slut som man får gissa vad som händer själv, men man lär väl läsa vad som händer i nästa bok som förhoppningsvis kommer på fredag. Hoppas, hoppas, hoppas :). Som ni kanske förstår så är det bara Twilight i min hjärna just nu..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0