14.13 - förundran.

När jag klickade in mig på blogg.se's hemsida så fanns en blogg med underbara teckningar/målningar. Tittade närmare på bloggen och upptäckte att personen var superduktig på att rita/teckana/måla. Önskar att man var sådär bra, men jag antar att allt går om man övar. Men har inte så bra tålamod, - om nåt blir fult så ger jag upp, och det är något som jag måste sluta med för allt blir ju inte fint från första början, hur gärna man än vill det.

Om jag har hittat någon film, bok, låt whatever. Så känns det alltid som att det är mitt personliga och det känns konstigt om nån i min närhet också älskar detta i fråga. Med vissa undantag då, - vissa saker går utmärkt att dela tankar om :). Det är rätt konstigt hur jag känner, och dumt egentligen. Men det blir oftast så. Nu är det Twilight - och det känns som att jag vill hålla allt för mig själv även om det är tusentals som älskar allt som har med det att göra. Men om någon vän också älskar det, så känns det bara konstigt.. Antar att ingen fattar nånting alls om vad jag skriver om. Men strunt samma, ville bara få ut det ur systemet.. Det är det som är så bra med bloggen, - man kan få ut de flesta känslorna och tankarna i ord, även om det inte alltid går. Fast ibland kan man hinna blogga lite väl snabbt, - tex om man är arg, ledsen osv..

Vart ville jag kommer egentligen? Vet faktiskt inte..

Gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0