14.46 - Lyckad dag på stan.

Vaknade vid 08.00 och gjorde i ordning mig lite grann samt åt på en halvtimme. Det var lite småstressigt eftersom att jag snoozade ett bra tag, men hann ändå.. När man kom från vid 10-tiden så tog man sig en kölapp på frissan och efter att bara ha väntat på ett nummer så fick jag klippa mig. Klippte upp håret, - rejält, ca 4 cm och det är rätt mkt :). Toppade håret & klippte snelugg. Blev riktigt nöjd! Fast håret känns mer eget då man tvättar det.. Var inte ute efter att shoppa så mkt men hittade mig en supermysig stickad kofta från Ginatricot & en svart vanlig kofta från H&M.. Fick mig även två julklappar som jag bestämde själv - Om jag kunde drömma & den andra boken av 'It girl'. En väldigt lyckad dag! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0