15.08 - The city.

Det jag gillar med MTV, är att man kan se serierna på nätet. Jättebra, och enkelt! :) Gillar The hills, och snart så ska Whitney's (LC' kompis) egna serie släppas, - The city.. Hon flyttar, och skapar ett helt nytt liv med nya kompisar, jobb osv.. Det ska bli roligt att se på! :)

På tal om ingenting på håller jag på att tanka Buffy the vampire slayer, - säsong 3.. Det var ett par år sen man följde serien, men jag gillar den & att han som spelar karaktären 'Angel' är toksnygg gör ju inte det hela sämre..

Anyways, så har jag sagt i flera dagar att jag ska se på Step up, men han skjutit upp det, - men nu ska jag kika på den underbara filmen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ska helt klart börja se på Whitneys serie när den börjar :)

2008-12-07 @ 16:51:32
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0