15.15 - längtan.

Längtar tills Revolutionary road släpps. Eller ja när den går att ladda ner eller kommer på dvd. Det lär dröja.. Iaf så längtar jag så mycket att jag såg slutet av Titanic när Jack dör & scenen i himlen (alldelens i slutet då tanten dör & så är Jack och Rose tillsammans på båten igen) och det borde jag inte ha gjort för nu sitter jag här och gråter.. Så himla bra film! Finns nog ingen som slår denna kärleksfilm.

Har ju ingen aning om Revolutionary road är bra, men den ser lovande ut & med tanke på att det är Leonardo Dicaprio och Kate Winslet, aka Jack & Kate, som är huvudrollsinnehavare så kan den bli intressant :)


Revolutionary road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0