17.50 - julbad.

Hade tänkt att man ska hoppa i duschen & ta ett stå där länge i det varma vattnet. Ska bli skönt, för jag tycker inte att det finns något skönare än att duscha. Speciellt håret eftersom att jag hatar att ha otvättat hår.. Trevligt att veta? Hehe.

Kikade in på Sofi Fahrmans blogg, - ni vet moderedaktören på Aftonbladet, som har tidningen Sofis mode (som jag förövrigt läser i detta nu!), hon la in en bild på hennes skogarderob. Vilken dröm det skulle vara att ha alla de skönheterna.


Bild: Sofis Snapshots.

Efter duschen så tänkte jag även bädda lite nya sängkläder och sen lägga sig och läsa ut 'Som jag vill vara', för imorgon börjar jag på den första Twilight-boken. Det blir ett nöje, eftersom att man har hört att den ska vara bra.

Ha det bra, samt God jul!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0