21.43 - Rachel Bilson.



Veckorevyn, eller Ebba von Sydow, kör en utvärdering av årets snyggaste klänningar & jag kan inte annat än hålla med om att denna bandageliknande skapelse var helt smashing på skönheten Rachel Bilson. Man önskar ju ibland att klänningar skulle sitta sådär snyggt på en.. Om min kropp skulle se ut sådär, så skulle jag inte ha annat än fodral på mig.. Underbart snygg, underbart.

Lovade mig själv att ligga i sängen redan vid 00.00, så det är ju bäst att jag hoppar i duschen strax. Men just nu känns det lite för jobbigt så det får vänta.. Ser på Grey's anatomy för ovanlighetens skull, - ha! Artären på en kille gick sönder, så vågar knappt sätta igång det igen.. Nog tycker man allt att man ska klara av att se på lite blod, - jag som funderade på sjuksköterskeyrket.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0