22.30 - Revulutionary road.

Leonardo Dicaprio och Kate Winslet återförenas som kärlekspar på filmduken i filmen Revulutionary road. Jag väntar med spänning till den släpps. Älskar kärleksfilmer, - speciellt med dom  som huvudrollsinnehavare. Älskade dom i Titanic så lär inte bli besviken :).

Tänkte släpa mig i säng på ca en halvtimme för att för en sista gång innan jullovet drar igång, ställa väckarklockan på 06.30. Kanske tidigare då det är avslutning & man kanske vill fixa sig lite extra :).. Ska och äta lunch efter avslutningen, på kina. Det blir riktigt gott! Annars har jag inga som helst planer för att göra något speciellt imorgon. Lär se nån film och mysa på.. På lördag blir det klippning & möjligen lite shopping i Luleå. Läängtar! Söndag, - kanske lite julbak.. Måste få med en hel del träning nu på lovet så man inte rullar fram efter lovet :). Gillar att träna, så det lär inte bli nåt problem att släpa sig till gymmet.

Hur som helst, så ska jag lägga mig i sängen och läsa antingen 'Som jag vill vara' eller 'Knappt lovlig'.

Puss! God Jul förresten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0