22.39 - söndagkväll.

Det har visst varit söndag idag, har ingen större koll på dagarna då lovet har dragit igång.. Idag har jag bakat lussekatter, som skakade juvligt när de var nybakta med ett glas iskall mjölk. Har även städat en del, - dammsugit, dammtorkat samt skurat. Känner mig nästan stolt :), haha! Har även planerat lite möbelinköp som en bokhylla, tvbänk & ett nytt nattduksbord. Tror allt blir i vitt. Det jag vill ha är från Ikea. Bokhyllan är inte alls lika stor som den ser ut, utan är bara ca 150 cm bred :), den blir perfekt att förvara böcker, filmer osv i rummet..

Längtar som tusan till julafton för tillfället eftersom att jag är nyfiken om vad som ligger i paketen :).

Nu hade jag tänkt att se på lite Gossip girl.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0