23.58 - Twilight.

Hittade filmen på Youtube i bra kvalla så har suttit och sett den nu ikväll. Eller ja, det är väl ett tag kvar. Den är verkligen bra, men böckerna är ju alltid 1000 gånger bättre än filmerna för man lever sig mer in i allt. Men nu har jag iaf fått Edward personifierad, - han är dösnygg i filmen. Guud, så snygg han är :)

Duschade nyss, och nu ska jag se slutet av filmen. Har slutet av boken kvar också, men ska se filmen först och sen läsa ut boken för efter att ha sett filmen så kan jag ju se allt framför mig medan jag läser :) .. Längtar till de två andra böckerna kommer, - det stod att det skulle ta 4-6 arb. dagar & att onsdag är röd ju inte det hela bättre. Men tidigast på fredag kommer dom :), hoppas, hoppas, hoppas att dom kommer då för annars dör jag av längtan :), iaf så ska jag se klart filmen nu och sen läsa. Allt jag har i huvudet just nu är Twilight. Jag är helt fast i historian.

Ha det fint, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0