00.16

Har ingen som helst blogglust nu för tiden. Hoppas på ändring. Det är skönt att skriva av sig och så, men om man inte har något intressant att berätta om då? .. Snart börjar skolan och då hamnar man i en ny skola, i en ny klass. Ingen från min gamla klass går där så känner knappt nån. Det är klart att man oroar sig lite grann i vissa stunder. Men det går nog bra i slutändan. Det är bara lite ovant. Tryggheten fanns i högstadiet. Man hade samma lärare. Klasskompisarna var de samma och miljöerna lika så.. Det var skönt på ett sätt. Men jag antar att man måste gå framåt. Bli självsäkrare, tro mer på sig själv osv. Men det är ju som svårt om man är blyg av sig.. Men jag antar att man växer som människa om man får nya utmaningar. Och jag tror faktiskt att allt kommer gå bra, men rätt nervös kommer man att vara när det är skolstart..

Så, fick skriva av mig lite grann.. Kanske ska jag börja blogga om mer personliga saker? Men jag har svårt för det för jag spärras som, för vem som helst kan ju läsa min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0