bloggsugen.

Som jag har nämt tidigare blir jag alltid bloggsugen på natten. Det kan bero på att jag inte har så mkt för mig vid den här tiden på dygnet eller att jag alltid får inspiration kring 01.30 :) Önskar att det var så här på dagen, samt samma när det gäller suget för att springa. Haha, konstigt det där.. Är förövrigt sjukt shoppingsugen. Det blir iaf att ta en tripp till Skellefteå inom en snar framtid (efter nästa torsdag iaf då blien är färdiglagad) och då är det shopping som gäller. Skulle verkligen behöva köpa ett par träningstights (eller vad det nu heter), något träningslinne. En kjol, tröja & underkläder skulle inte heller sitta helt fel. Guud, så jag längtar just nu! Oj, klockan visar 01.37 och det är nog dags att dra mig mot sängen strax men måste ju såklart borsta gaddarna först och det känns vääldigt ansträngande.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0