lördag, 20.03

Vaknade vid elva, gjorde i ordning min frukost/lunch som bestod av makaroner, uppvärmd flintastek från gårdagen + tzatziki. Gott var det! Efter lite packning osv så bar det av till Frevis (en strand alltså) fär man var till ca halv fyra. Stekte på, även fast det blåste rejält. Men brun blev man iaf. Badade en snabbis i havet också och vattnet var faktiskt lite halvjummet. Trodde att det skulle vara iskallt.. Efter att man hade varit i Frevis till ca 15.30 så for man vidare mot risön för att se på fotboll, äta lite smörgåsar & fika (hade i kylbagen från stranden) & ha det allmänt mysigt i solen. Köpte mig även en korv ;) Hehe. Efter matchen for man till gymmet och kom därifrån för ett tag sen.. Nu är alltså första gången man är hemma på hela dagen.. Det blir Frevis även imorgon och då ska jag bada lite mer. Ska nog doppa huvudet för doppade bara kroppen idag. Det är inte långgrunt så det är skönt att det fort blir djupt.. Aja, nu ska jag iaf läsa några bloggar och sen när Sommarkrysset börjar så ser man det. Anyways,

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0