söndag.

Såg just klart Knocked up, och den är såå rolig! Haha. Nu blev jag återigen sugen att se en film. Men, jag tror nog att det blir ett avsnitt av One tree hill istället. Gud så roligt det blir då serien börjar igen med den sjätte säsongen. I september börjar den igen, och samma gäller det Grey's anatomy. Mina favoritserier. Roligt med Grey's att det ordnade sig till slut för Meredith och Derek.. Idag har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra. Skulle ju egentligen på gymmet idag men var alldelens för trött vid elva då folket skull dit. Så, kanske blir det en joggingtur så man inte får ångest för att vara så slö. Men det blir gym imorgon ist, har jag bestämt. Vädret är sådär gråmulet och säkerligen kallt också. Hur som helst så ska jag se på One tree hill samt klä mig,

ciao, sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0