söndag.

Det är något konstigt med mig, jag slog på datorn först för ca en halv timme sen. Men det är nog för att jag har en bra bok att läsa ist.. Vaknade ungefär klockan ett men låg och läste i en timme innan jag släpade mig ner för trappen. Har bara hunnit med ett mål idag, middag, som var god. Kycklingtaco, eller fajita kanske det heter. Men gott var det iaf, och förresten så har jag visst ätit nåt mer - glass och kokade jordgubbar. Mums. Ska sitta här och kolla igenom vad VR.com har för uppdateringar läsa några bloggar och sedan dra mig tillbaka mot sängen och fortsätta läsa min bok. Förresten, imorgon bär det av mot Skellefteå. Då blir det shopping för fulla muggar. Ska bla köpa produkter från The body shop, alltså Body butter osv. Annars får jag se vad jag får med hem, har inte planerat nåt och då brukar man hitta mer än om om man febrilt söker efter något.. Aja,

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0