"The wedding date" & bakning.

Såg just klart "The wedding date" och den är så underbart bra. Man blir bara glad när man ser den! Har även bakat muffins och gjorde två olika frostíngs. En ljusgrön (färgen får man från karamellfärg) och en choklad. Ska dekorera mina muffins strax med frostingen och olika sorters strössel. Älskar sånt! Ikv måste jag ta mig en joggingtur, eller om jag inte orkar så blir det en promenad. Får se. Vilket som, så ska det bli lite motion iaf. Nu, är jag sjukt sugen på att se en till romantisk komedi. Vet inte vilken, och det skulle vara toppen om jag hittade en som jag inte har sett som jag kan ladda ner. Aja, får väl söka runt lite grann.. Angående design på bloggen, så måste jag lära mig hur man ändrar färg och så. Det är så tråkigt med bara vitt.

ciao!


Kommentarer
Postat av: emelie

ha en trevlig dag :)

2008-07-05 @ 15:00:25
URL: http://emeliekarlsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0