fredag, - midsommar.

Åt just middag. Gott var det! Grillat kött, potatis, grönsaker, tsatziki (stavning?) & bernaise. Nu sitter man här och är mätt & ska sen på ett tag till gymmet. Tänkte inte fara idag, men så blev det. Det blir ett gympass även imorgon. Sköönt! Ska iaf vila här innan gymmet med lite SATC. Fortsätter jag med mitt marathon. Ha en härlig midsommar!

Uppdatering:

Var och gymmade somsagt, och skönt som tusan var det. Vi var helt ensamma i gymlokalen. Nu sitter jag här framför datorn och njuter av Sex and the city. En underbar serie, tänkt vad jag har missat! Extra roligt att se avsnitten för första gången och inte vet vad som händer näst. Är medveten att jag har tjatat mkt om serien den sista tiden. Men, skitsamma! Är den bra, så är den.

pusss!

Kommentarer
Postat av: Inspiration

http://SOMMARTIPS.blogg.se/

2008-06-20 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0