lördag.

Var i Sofias stuga från torsdag kväll till fredag eftermiddag. Trevligt var det! ;) Hann bada i det iskalla vattnet i Storön. Det är ju sjukt långgrunt och det var knappt nå vatten så mina vader höll på att frysa bort. Haha. Kom iaf hem igår, och när man kom hem så såg man på The OC (<3) , för började att se några avsnitt med Sofia. Man kan inte sluta se när man väl har börjat.. Förresten så skulle jag verligen behöva fara och sola solarie idag eftersom att vädret inte är super & jag måste få mer färg. Ska även och gymma idag. Det har inte blivit att fara i veckan, tyvärr. Får lite dåligt samvete. Hur som helst så kan jag slänga in några bilder från OC. Speciellt med favoriten Ryan.





                  

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0