nostalgi.

Imorgon är det den sista fredagen på Manhem. Det känns nostalgiskt och jag har separationsångest. Usch. Kommer säkerligen gråta.. Jag kommer att sakna klassen, även hur jävlig den har varit. Konstigt kommer det att känns att börja på en ny skola till hösten, i en ny klass. Ingen som jag känner kommer att gå i min klass men man får väl ändå överleva. Iaf så kommer det ju ändå bli skönt med sommarlov. Bara slappa och lata sig. Men det känns verkligen inte som att sommarlovet börjar imorgon.

Nog om det. Var och klippte mig och nog blev jag nöjd. Det blev skillnad mot vad det var och det är till det bättre. Imorgon är det ju skolavslutning och då plattar jag håret. Ska ha en vit klänning. Älskar verkligen den. Och förresten så får man sitt slutbetyg i handen imorgon. Roligt!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0