torsdag.

Började dagen med att vakna alldelens för tidigt, ca 08.00. Illa! Satt här i en kort stund tills man for på en oplanerad tripp till Luleå. Var inte ute efter något men hittade två linnen, t-shirt, väska & genomskinligt nagerlack. Helt ok shoppingdag för min del. Kom hem för ett tag sen, ska ta mig en välbehövlig dusch (mitt hår är fullt av skum & spray) sedan tv eller något. Men först mer One tree hill.

Uppdt.

Usch, är sjukt less på godis. Känns som att jag har ätit en årsförbrukning.. Är rätt trött nu (och klockan är endast 21.47) men ska ta och se något till oth avsnitt och sitta här och kika runt. (Lång) fredag imorgon, och det känns verkligen inte som det. Det känns som att det är typ lördag idag. Men det blev så när man fick lov på en onsdag.. Anyways,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0