torsdag.

Torsdag var det idag, och det är det i ca 10 min till. Fredag imorgon, får tvätta håret. Haha, man ska inte tvätta håret efter en permanentning på 2 dagar.. Ska även och gymma & se finalen av Let's dance. Annars så blir det väl att slöa, mestadels.. Sitter och tittar på one tree hill. Så grymt bra asså. Är i början på säsong 4 så har några avsnitt att ladda ner. Snart är lovet över, men jag antar att det är ok. Vardag igen. Det är bara det att det är nationella på fredag, i engelska. Okej, det är ett av mina bättre ämnen men man vill ju som inte ända ha det. Men det måste väl göras, så man får ett till prov bortgjort.. Hur som helst, så ska jag fortsätta att se på one tree hill.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0