fredag.

Äntligen fredag! Guud så skönt. Slutade dessutom 12.20 idag, och slutar annars 15.15. Kan det bli bättre? Jo faktiskt, ett avsnitt av Grey's. Eller förresten 2 st. Men de laddas ner, så det kan inte bli mkt bättre. Har en del läxor att göra i helgen, men det är ju ändå skönt att inte behöva vara på skolan. Iaf, så blir det lite gym idag, flott & ta det lugnt. Såå skönt. Aja, nu är grey's snart färdigt så ska se två avsnitt. Det dåliga är bara att det är säsongsavslutning. Cry me a river! Nää, men alla serier har säsongsavslutning nu. Det positiva är väl att de kommer tillbaka till hösten och inte slutar helt.
None

Yaaay! Det säger jag bara. Såg just på Grey's anatomy (min favoritserie) och det blev Meredith & Derek. Jag är lycklig. Haha, slutet var så sött ;) .. Gud så jag längtar till nästa avsnitt, nästa säsong. Åååh, - det är verkligen tur att det inte slutade i One tree hill då man inte fick veta hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0