måndag.

Veckans tröttsammaste dag. Usch, dagen har varit seeg.. Slutade dessutom ca 15.00, vilket inte gjorde det hela bättre.. Slängde i mig mat & for sen på gymmet. Kom hem nyss & nu måste man plugga musik - rockens historia. Usch och fy, döda mig nuu. Alltså jag kommer seriöst att kollapsa i veckan. Har så sjukt mkt läxor.. Aja, så ikv blir det att plugga musik & se på Cashmere Mafia.. Anyways,

Har försökt att plugga musik denna kväll, och det har väl kanske fastat. Eller nåt har väl det. Hoppas jag. Har provet imorgon på morgonen.. Detta är vad jag har i veckan:

- Musikprov
- Spanskaläxa på Onsdag & Fredag
- Inlämning av bokrecention (Engelska)
- Engelskaläxa
- SO-prov, andra världskriget (ett jättestort prov)
Samt läsa ut en bok.. Gaah, jag tror jag kollapsar
image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0