tisdag.

Jag borde verkligen plugga, men har ingen motivation! Om bara 1½ vecka kunde gå fortare så man inte har nå lektioner nå mer. Gaaaah, vad less jag är. Så fruktansvärt. Har kanske prov imorgon i matte. Vi hade egentligen prov MEN våran lärare har varit på semester och så har vi missat en hel del lektioner så ingen kan nånting. Och allt är helt nytt, som vi aldrig nånsin har hållt på med. Så därför ska hela klassen övertala läraren att vi inte ska ha prov. Har även ett NO-prov på torsdag samt en muntlig grej i spanskan som jag inte ens har gjort klart och därför inte börjat nöta in. Lyckat? Njaa.. Önskar bara att det var fredag och allt jobbigt var över. Ska väl ta och plugga lite mer ikv, om jag orkar. Imorgon början man halv tio. Antingen tar man lite sovmorgon eller så pluggar man. Överväger det andra alternativet.. Men får se. Nu sitter man och äter varma jorgubbar. Mumms! Haha. Förresten DH ikv. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0