tisdag.

Detta är min lyckodag, - jag får ladda ner One tree hill! Synd bara att det är säsongavslutining ;o . Kom iaf hem från skolan nyss. Dammsög lite & började nedladdningen. Det går superfort & är färdig på typ 2 min. Det ska bli spännande att se vad som händer! Annars idag ska man plugga & gymma. Kanske baka kladdkakemuffins. Mums! Aja, nu One tree hill.

Uppdatering:

Det är så sjuuukt mkt i skolan nu så jag håller nästan på att dö.. Har en massa inlämningar, - en på fredag & två på tisdag. Har två prov nästa vecka - matte & NO ;o . Har ett helt kapitel att räkna till nästa vecka ;/ , gissa vad jag ska göra i helgen? Orkaar verkligen inte! Vill bara ha sommarlov nu.. Såg förövrigt One tree hill. Gud vad irriterande att det slutar att man inte vet vad som händer. Det är ju såklart så för att man ska lockas att se fortsättningen, men ändå. Hoppas att det blir att han ringer till Peyton. Det slutade att Lucas satt på en flygplats med väska & ringer och säger: "Hey it's me, I'm at the airport. I've got 2 tickets to Las Vegas. Let's get married tonight." Och så visade de just före det att Peyton, Brooke & Lindsey svarar (var för sig såklart).. Åååh, och så kommer fortsättningen den 1:a september. Jag kan ju inte vänta. Aja, nu ska jag städa lite & plugga.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0