tisdag.

På fredag blir det en bytta av Ben & Jerry, - så god glass. Men dyr, dock. Ca 50 kr. Men måste verkligen köpa lite glass. Haha. Sitter och tittar igenom alla deras smaker som finns i Sverige. Så mycket gott alltså! Har bara smakat Cookie dough hittills, så det får bli en annan smak nästa gång. Funderar på någon chokladglass (som tex. Chocolate Fudge Brownie, New York Super Fudge Chunk) eller någon annan som Chunky Monkey eller Vanilla Toffee Crunch. Oj inser att det blir nästan ett helt inlägg om glass. Men skitsamma. Är man sugen, så är man..
Hade nationella i matte imorse. Tyckte att några var rätt svåra, så får se hur resultatet blir. Aja, gjorde mitt bästa. Efter skolan så var det sångträning inför avslutningen (på skolan med musikläraren). Vi var ca 10-14 st, så hoppas att det blir fler.. När man kom hem från skolan så såg man ett avsnitt av One tree hill. Älskar den serien! Nu gör man inte så mkt. Tar det lugnt. Skulle igentligen och gymma idag, men orkade verkligen inte. Är sjukt trött.. Ikv blir det att titta på Desperate Housewives. Såg på reklamen att en orkan drog över gatan. Spännande! Det händer alltid en massa oväntade saker i DH. Anyways.

Alltså ibland vet jag inte. Först är hon på ett sätt & sen helt dissig när hon umgås med andra. Oj, jag vet att jag skriver flummigt. Men.. Ibland så vet jag faktiskt inte. Som om jag inte ens var hennes kompis.. Så är det ibland. Och jag orkar inte ens säga något. När man är ensam så är det helt annorlunda, men sen när det rätta umgänget infinner sig så är det.. Ja jag vet inte. Dissigt. Hon är även helt annan nu.. Men men, det är väl så det är.
Hur som helst.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0