12.02 - Grey's anatomy.

Längtar hem så man kan tanka det nyaste avsnittet av Grey's anatomy. Ska bli underbart skönt att slappa hemma och sen ta sig en långpromenad i det kalla, snöiga vädret. Det snöar i detta nu, och det är rätt härligt :)

Puss!



12.19 - Nu har man två lektioner kvar och den nästa sista börjar på ca 20 minuter. Vi ska dock fortsätta med lagar så det blir nog en jobbig lektion, - orkar verkligen inte för är helt slut.

Sen ska man gymma med skolan, - ska inte på vanliga (bättre) gymmet (nova) utan ska på sportcity och det är inte alls lika bra men det duger..

Längtar supermkt hem att jag håller på att storkna. Ska hoppa i myskläder, tvätta bort smink och grejer och bara ta det lugnt.. Finns det något skönare än en fredag eftermiddag/kväll?

Juste ikväll är det ju Idol och Alice är en klar favorit. Hoppas att hon inte åker ut, men Johan kan däremot mer än gärna åka ut för min del.. Usch, - hoppas verkligen inte att han vinner. Men det gör han säkert eftersom att så många småtjejer röstar på han. Anyways, så har jag ingen som helst aning om vad jag ska pyssla med nu.. Men nästa lektion börjar ju ändå snart så det är ju chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0