12.19 Sysslolös.

Har slutat skolan för ca 40 minuter sen och nu väntar man på bussen.. Har försökt att få upp min header, men det funkar ju inte! Finns det någon som vet hur man ska göra? För den är ju färdig och allt, men när man lägger upp bilden så ser det inte alls ut som det gör på hjälpbloggen. Man ska klicka på den och sen kopiera adressen. Men den vill inte visa sig. På tal om saker som inte vill visa sig så vill inte min profilbild komma upp! Alltså snart ger jag upp helt, och gör en ny blogg för jag är jäkligt irriterad. Och jag kan inte heller byta stilmall för då stämmer ju inte måtten med min header.. Usch, vad jag är irriterad.

Hur som helst, så måste jag hinna med lite engelska idag. Ska försöka att läsa ut den dumma engelska boken & läsa en text och plugga in glosor.

Bussen kommer på ca 20 minuter men ska gå ut på en kvart för att inte missa den.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0