13.19 - Ny hårfärg!

Håller på att färga håret i en mörkbrun färg. Färger med Schwartzcoph Country, - Brazil.. Det blir nog bra, & det är ju ett plus att håret blir alldelens glansigt.

Ikväll blir det att gymma och det längtar jag till :), det blir riktigt nice! Älskar känslan i kroppen då man känner att musklerna har fått jobba.. Det är förbaskat synd att OTH-avsnittet som inte superstort har släppts.. Antar att man får vänta, eller så laddar jag ner det stora (ca 1GB) och raderar det sen när jag har sett det.. Får se hur det blir, fast jag är hur som helst sugen på att se på One tree hill.

En positiv sak är att vi är lediga från datan nästa vecka, så har bara en lektion och slutar 09.10.. Måste tusan fråga läraren om vi inte skulle kunna räkna hemma istället. Hoppas det går.

Iaf, så ska jag försöka att fota nya hårfärgen sen.

Ha det bra, puss!


UPPDT, - 13.34

Dagens serie: Gossip girl (sen blir det One tree hill)
Dagens tidning: Sofis Mode.
Dagens frukt: Mandariner (i massor)
Dagens syssla: Hårgfärgning & serietittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0