21.13 - slutkörd.

Är fullkomligt slutkörd just nu, - är både trött i kropp och sinne.

Började dagen 08.00 då jag var en kvart på svenskan och sen begav jag mig mot tandläkarn för att laga två små hål. Ena hålet gick helt smärtfritt och den andra gjorde bara ont i slutet.. Det hela tog typ bara 15 min, vilket var mkt kortare än jag trodde. Hade engelska sen efter att ha suttit på svenskan ett tag till där det informerades om olika inriktningar i op.. Enda riktiga lektionen jag hade idag var engelska och där satt man i datasalen & pluggade glosor som inte ville fastna i hjärnan.. Anyways så hade skrev man ett prov som jag hur lätt som helst, och det är alltid roligt när man känner så..  Åkte hem med tvåbussen efter att ha utövat handmassage :) , hehe! Det var med olja och allt.

Nötte SATC i nån timme innan det var dags att duscha osv och fara tillbaka till skolan för att medverka på 'Öppet hus', som var rätt så tråkigt, ja. Det fanns inte mkt att göra. Okej, det fanns väl olika saker man kunde lyssna på osv osv. Men orkade inte, så gick mest runt med folk.. Kom hem vid åtta och nu är man som sagt död.

Det underbaraste, positiva sak är att jag är ledig imorgon. Ska bli såå skönt. Det blir även en lunch på kina, så dagen kan inte bli dålig! Att jag måste plugga, är inte så superfarligt då jag kan ligga i soffan ist för i en hård stol i skolan.

Förkyldningen har inte gett sig utan har fortfarande ont i halsen, öronen och inget smakar gott. Det kan också ha att göra med att det gör otroligt ont att svälja. Nog gnällt! :) Hehe.

Nu ska jag se på Sex and the city och sen sova i många, många timmar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0