21.54 - Söndagkväll.

Ohyes, - profilbilden verkar synas. Just nu iaf, den kanske försvinner mitt vad det är.. Får iaf fixa lite detaljer imorgon, för just nu orkar jag inte.. Försöker att pränta in all medcinsk text, men det känns lite segt just nu. Är lite smått stressad just nu för har prov på torsdag och just nu känns det inte som att jag kan nånting alls. Har två prov nästa veckan & en massa. Får försöka att stressa av med hjälp av träning & så får jag väl plugga en massa i veckan och utsluta att sitta vid datorn och uggla..


Skola imorgon, - det känns lite halvjobbigt men skönt blir det när måndagens lektioner är över.


Hoja, vad stressad jag känner mig nu. Inte bra..


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0