20.29

Känns som att jag håller på att bli sjuk för fryser jättemycket och har ont i halsen. Hoppas att jag inte blir sjuk, men det känns som alla ligger hemma och är sjuka. Får se om jag far till skola imorgon, men tror nästan jag gör det för det är bara jobbigt att ta igen de missade lektionerna, + att efter skoldagen känns det extra skönt med helg..

Nästa vecka väntar en massa plugg, och i helgen också förresten. Har dataprov på tisdag (som man nog inte kan plugga till men ändå), engelskaprov på torsdag & matteprov på fredag. Det kommer att kännas superskönt med helg och lov då veckan är över..

Känner mig inte så jättekry just nu så ska duscha, renbädda och krypa ner och sova.. Fast det jobbiga är ju att ta sig ur datastolen, men det får bli ett senare problem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0