20/10 - 08

Sov alldelens för få timmar i natt, endast 4½ timme. Gjorde precis allt för att jag skulle känns mig ens lite trött. Läste, bytte sovkläder, läste igen, tog en panodil osv. Ändå var jag pigg 01.45, men somnade till slut. Har i stort sett varit som en levande zombie hela dagen, och höll på att somna sittande flera gånger på första lektionen. Blev succesivt piggare, så dagen blev väl okej. Nu ska jag forstätta att se på Gilmore girls. Älskade, roliga, Gilmore girls. Sen ska jag läsa igen kapitlet i matten, för ska göra bort provet imorgon ist så jag slipper det iaf. Sen ikv så måste jag även läsa lite instruktioner till datan.
Det är förövrigt supersupersuper bra att Gina tricot har öppnat en webshop, för det är mkt enklare att klicka hem.

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0