21.56

Okej, nu är jag på bättre humör. En dusch behövdes för kroppen att slappna av och komma på bättre tankar. Ser fram emot morgondagen för då vankas matte & data. De är kanske inte mina absoluta favoritämnen men jag ser fram emot att jag slutar 11.00 :) YAY! Maten imorgon är tacobuffé och det är ju också ett plus i kanten. Slutar ju som sagt tidigt så ska dra mig mot stan för att köpa diverse nödvändiga saker till skolan som ett block så man har alla ämnens anteckningar i ett samt lite pennor. Sen får man väl fördriva lite tid till 12.40 då bussen styr hemmåt. Hur som helst så hoppas jag på en bra dag imorgon ;). Man ska ju alltid försöka se det positiva i det hela, right? Så tänker ju verkligen jag när jag är på dåligt humör. Aja, nu ska jag dra mig mot sängen för att läsa lite grann, men först - tandborstning.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0